quarta-feira, setembro 19, 2007

Por que Ubuntu ?

Este Bolg pretende ser um sítio na rede de amigas e amigos de UBUNTU, umha distribuçom GNU-LINUX amigável, facil de utilizar e com umha filosofia que compartimos no fundamental. Mas também quere ser um Blog, feito na Galiza e em língua galega, funcional que ajude nos assuntos da informática e internet, e que facilite a migraçom de windows a gnu-linux, divulgando o projecto gnu-linux e o software livre entre a populaçom galega.

As pessoas ou entidades sem ánimo de lucro, das comarcas do noroeste galego, podem contar com nós, gratuitamente - de balde-, para ajudar-lhes a instalar gnu-linux nos seus computadores.


Por que Ubuntu ?

Pois, porque Ubuntu é um sistema operativo livre, é dizer, um conjunto de programas básicos e utilitários que fam funcionar o computador, de fonte inteiramente aberta, baseado na veterana distribuçom Debian e que usa o kernel Linux [núcleo do sistema operativo], e que ademais a maior parte das ferramentas deste sistema operativo procedem do projecto GNU; daí o nome GNU-LINUX.

Porque a comunidade Ubuntu está construída em torno dos ideais centrados na Filosofia Ubuntu que em síntese di que o software deve estar disponível livre de custos, as ferramentas do software devem ser usáveis por pessoas na sua própria língua apesar das dificuldades que conleva, que as pessoas devem ter a liberdade de executar, copiar, distribuir, estudar, compartilhar, alterar e melhorar seu software da maneira mais apropiada e como mais lhes convenham, respeitando o disposto na licença de GLP. Por estas razons:

Ubuntu, nom é só um sistema operativo livre, senom que também sempre será gratuito, e nom existe taxa adicional por umha “versom empresarial”. O seu melhor trabalho está disponível para tod@s; Ubuntu inclui as melhores traduçons e infraestrutura de acessibilidade que a comunidade de software livre tem a oferecer, fazendo o Ubuntu utilizável polo maior número de pessoas possível; novas versons do Ubuntu som liberadas regularmente, umha nova versom sae cada seis meses; podes usar a versom estável ou de desenvolvimento, cada versom é suportada por, um mínimo, 18 meses; o Ubuntu está totalmente comprometido com os princípios de desenvolvimento do software livre, desde Ubuntu promove-se que @s usuári@s utilizem, melhorem e distribuía os programas, aplicaçons, … da comunidade do software Livre.

Ubuntu, nom é só um sistema operativo livre e cumha filosofia progresista e concorde com valores democráticos, de justiça e igualdade, senom que também é umha distribuçom moi útil e prática: de instalaçom gráfica, rápida e fácil; em poucos minutos podes estar utilizando o computador com todas as ferramentas e total seguridade; se queres podes formar parte da comunidade, contribuindo a melhorar a distribuçom, ajudando a traduzir, mas também tés a tua disposiçom lista de correios, soporte e o fórum, e algo moi importante, todo isto, como nom, em língua galego-portuguesa.


Instalaçom gráfica, rápida e fácil.-

O Ubuntu possui um instalador gráfico, rápido e moi fácil que somente te pregunta o essencial para a instalaçom, sem preguntas complicadas ou difíceis. A instalaçom está contida num único CD-R, e todos os demais programas que precises estám disponíveis online nos repositórios do projecto, para caso que precises, com as atualizaçons de segurança. Num computador comum, a instalaçom do Ubuntu nomo deve levar mais que uns poucos minutos, sempre dependendo da capacidade de banda que tenhas.


Fácil actualizaçom.-

Os updates do Ubuntu som suportados por internet, de versom para versom. Nom precisas reinstalar o sistema operativo quando já esteja lista umha nova versom, só precisarás atualizar a sua versom que tés instalada no computador, no momento que dejeses. Mas também podes baixar as novas versons quando ti quiser, e fazer cópias para distribuir entre as tuas amizades.


Começar a utilizar.-

Logo de completar a instalaçom do Ubuntu o teu sistema já está pronto para o seu uso. Terás umha completa suite de aplicativos para produtividade em escritório, programas e aplicaçons para internet, gráficas e de desenho, e também alguns jogos. Num único CD-R tés um desktop completo, com muitos aplicativos para escritório, casa e notebook instalados por defecto. Existem também milhares de pacotes e softwares adicionais que podes instalar clicando co rato, em moi poucos minutos.


A comunidade e a participaçom .-

Algo moi importante é que se pode interar com a comunidade, incluindo as pessoas que se dedicam a desenvolver o sistema, dota-lo de documentaçom, que traduzem a diferentes línguas do planeta, assim como solicitar suporte técnico aos membros da comunidade através das listas de discussões, IRC e Fórum.

Umha destribuçom para cada tipo de arquitectura.-

Ubuntu é um sistema operativo completo gnu-linux, de disposiçom livre sustentado por umha amplia comunidade de miles de pessoas, mais também por profesionais. A liberaçom última de Ubuntu suporta arquitecturas tipo do PC (Intel x86), 64-bit do PC (AMD64), do sol UltraSPARC e do T1 (fogo T1000 e T2000 do sol), do PowerPC (iBook de Apple, Powerbook, G4 e G5) e do OpenPower (Power5). Ubuntu inclui mais de 16.000 pacotes de software, mas os ajustes de desktop da instalaçom do núcleo num único CD-R.

Um comentário:

Anônimo disse...

Avante Ubuntu!

Últimas notícias: As notícias mais recentes do mundo da informática

Últimas atualizaçons: Dicas, artigos, análises, tutoriais e guias

Novidades no Fórum da Comunidade de mais de 175.000 usuários

Ediçons da RevistaGDH: Veja os últimos lançamentos da RevistaGuiadoHardware.net e seus conteúdos