quarta-feira, setembro 19, 2007

As distribuçons

As distribuçons de gnu-linux

Algumhas ferramentas do GNU e o kernel desenvolvido por Linus Torvalds em Agosto de 1991, era basicamente o conjunto do que constituia o Sistema Operativo. Posteriormente com mais achegas de colaboradores, foi-se desenvolvendo o kernel e mais ferramentas e aplicaçons que constituírom um Sistema Operativo, que desde distintos pontos do planeta, com diferentes achegas e complementaçons fórom distribuidas, é assim como nasce o conceito de distribuçom.

GNU-LINUX., é pura diversidade e cooperaçom, todo o contrário do software privativo, onde a competividade por acadar os cumes mais altos do mercado, promove umha actividade devoradora doutros projectos e empresas numha competividade criminal. O software livre e gnu-linux representan a diversidade, a comunidade e a cooperaçom; o desenvolvimento de projectos alimentam outros novos, numha cooperaçom constructiva, compartindo e promovendo a innovaçom, contribuindo com soluçons ao conjunto do software de código aberto e ao progreso da sociedade no seu conjunto dum jeito livre e igualitário, dentro da diversidade. GNU-LINUX, promove que o conhecimento pertençe à humanidade, para fezer o bem comum, sem nengum tipo de restrinçom.

Hoje em dia som numerossas a distribuçons que formam a comunidade internacional de GNU-LINUX a maioria delas multilíngües, há distribuçons de todo tipo, comerciais de empresas [RED HAT, MANDRIVA, SUSE, …], de admistraçons públicas [MULINEX, GUADALINEX, LINEX, …], de fundaçons [UBUNTU, …], de universidades, de colectivos e asociaçons [DEBIAN, GENTOO, …], de pessoas a nível particular [KURUMIN, KNOPPIX, …], …, há distribuçons que colhem num disquete ou vários disquetes, as chamadas minidistros ou minimalistas [DSL, FRESCO, PUPPY LINUX, … ], até distribuçons completas com miles de pacotes e com versons adaptadas a cada tipo de procesador ou computador [UTUTO, …], e distribuçons tipo “live” que começou KNOPPIX e que hoje quase todas as distribuçons tenhem a sua versiom “live CD-R”. Mesmo existem na actualidade várias distribuçons galegas [GENIX, TRISQUEL, GALINUX], das que daremos conta noutro momento.

Mas seguir falando das distribuçons de GNU-LINUX existentes hoje pode ser eterno, pois já devem ser miles as que existem. Isso é o que tem o código de fonte aberta, o software livre, que umha pessoa com certos conhecimentos de programaçom e a suficiente vontade e tempo, pode desenvolver a sua própria distribuçom, baseada noutra já existente e com os escritorios, programas, ferramentas e aplicaçons que existem baixo licença públicas livres, o resultado será um sistema operativo cum completo software listo para fazer funcionar qualquer computador, com os periféricos e hardware correspondente.

Há muitos sítios na rede onde podes atopar as distribuçons mais populares de GNU-LINUX, com a descripçom e categoria, plaformas que soportam, quem as desenvolve, línguas nas que está, sítio web, sítios desde onde se podem baixar. Desde aqui agora achegamos o endereço de Linux Online, mais adiante sinalaremos outros sítios na rede, desde onde se podem baixar as diferentes distribuçons de gnu-linux:
http://www.linux.org

Nós neste momento apostamos por Ubuntu, umha distribuçom completa e fácil de utilizar, da que falaremos neste Blog, longo e tendido.

Nenhum comentário:

Últimas notícias: As notícias mais recentes do mundo da informática

Últimas atualizaçons: Dicas, artigos, análises, tutoriais e guias

Novidades no Fórum da Comunidade de mais de 175.000 usuários

Ediçons da RevistaGDH: Veja os últimos lançamentos da RevistaGuiadoHardware.net e seus conteúdos